niedziela, 6 kwietnia 2014

Life

Hej kochani!

Czy Wy też czasami tak macie, że zaczynacie wątpić w siebie, w ludzi? Ja owszem.  Zdarza mi się to dość często. Mam dni, w których chodzę zdołowana, cały czas jestem wkurzona na wszystko. Zaczynam dużo rozmyślać o przeszłości, myślę o tym, co mogłam zrobić lepiej lub co mogłam zostawić dla siebie- łzy napływają mi do oczu. Nie mogę spać, żałuję wszystkiego. Muszę jednak działać, postarać się uspokoić i "wrócić do świata żywych". Najlepszym sposobem jest rozmowa z kimś bliskim. Wiem, że na taką osobę mogę liczyć, wyżalić się. Sprawia, że czuję się lepiej i uśmiecham się. Przestaję rozmyślać i cieszę się chwilą spędzoną na rozmowie, na zabawie z psem czy także wyjściu ze znajomymi lub rodziną. W takie dni uspokoić pomagają mi również  filmy, które kocham oglądać, książki oraz muzyka.  To właśnie wtedy nabieram natchnienia i motywacji, które tak bardzo przydają się w życiu. Nie będę więcej się rozpisywać. To wszystko w tym poście! Piszcie w komentarzu, czy chcecie jakiś tematyczny post (jeśli tak, jaki?) oraz obserwujcie mój profil :) Za każdy komentarz i obserwację się odwdzięczam :)

PA ♥

12 komentarzy:

  1. super blog <3
    Zachęcam do obserwowania jeżeli Ci się coś spodoba i komentowania :)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, obserwuję może ty mnie też? zapraszam :)

      Usuń
  2. Nie ma co wracać do przeszłości, głowa do góry :)

    http://fashionlifeolis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Never look back! A co do ludzi, wierzę, że po tym świecie chodzą jeszcze jakieś dobre duszyczki, które wiele mogą zdziałać! :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://kobiety-przodem.blogspot.com/
    + OBSERWUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  4. "Nie ma rzeczy niemożliwych , są tylko te z których szybko rezygnujemy "
    http://karollasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja staram się skupiać na tym co kocham, wtedy wszystko co złe odchodzi na drugi plan. Nie przejmuj się przeszłością co się stało już się nie odstanie! :)
    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog możesz zaobserwować, a z pewnością się odwdzięczę.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeszłość zawsze należy ograniczyć od obecnego życia grubą kreską:)
    już obserwuję czekam na rewanż:)
    http://favorisdemavie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń