niedziela, 13 kwietnia 2014

25 facts about me

Hej Kochani!

Nie było mnie tu ponad tydzień, przepraszam za nieobecność:)
 Dzisiaj przychodzę do Was z postem "25 faktów o mnie". Mam nadzieję, że lepiej mnie poznacie :).

1. Uwielbiam chodzić na zakupy.
2.Uwielbiam pić herbatę, ostatnio zasmakowała mi herbata zielona od Liptona "Lemon Mellisa".
3.Mam siostrę bliźniaczkę, jestem 2 minuty od niej starsza.
4.Uwielbiam oglądać filmy, mogłabym oglądać je cały czas (jeżeli znasz jakiś fajny film, napisz w komentarzu, może mnie zaciekawi)
5.Mam rocznego psa Miśka rasy Shih-Tzu.
6.Należę do fandomów: Smilers, Rihanna Navy oraz KatyCats
7.W wolnym czasie lubię czytać książki, słuchać muzyki i robić zdjęcia.
8.Gram w tenisa ziemnego.
9.Najczęściej noszę białe, czarne i szare ubrania.
10. Uwielbiam Bubble Tea, najbardziej z zieloną herbatą mango i boba bomba o smaku liczi.
11. Mam błękitne oczy.
12.Nienawidzę cynamonu, mdli mnie, jak czuję jego zapach.
12.Miałam złamany palec.
13. Jestem praworęczna.
14. Kiedy byłam mała,  uwielbiałam bawić się Tamagotchi.
15.Urodziny obchodzę 25 stycznia.
16.Mam 162 cm wzrostu.
17.Mój ulubiony serial to "Pretty Little Liars"
18.Kiedy na lekcji rozmawiamy o krwi, żyłach itp. mam wrażenie, że zemdleję, podobnie mam ze szczepionką i pobraniem krwi- nie boję się, ale na sam widok igły i krwi jest mi słabo.
19.Wiem, że to dziwne, ale już planuję sobie dom/ mieszkanie, w którym będę mieszkać w przyszłości.
20. Kocham zabawę i opiekę nad dziećmi i kiedy wchodzę do sklepu typu H&M, mam ochotę kupić cały dział odzieży dziecięcej dla dziewczynek i chłopców ;).
21.Mój ulubiony sklep z odzieżą to H&M.
22.Uwielbiam zapach powietrza po deszczu.
23.W Weekend nie lubię spać do późna.
24.Mam słabość do swetrów, mogłabym je nosić wszędzie i zawsze.
25.Jednym z moich ulubionych dań jest sushi, uwielbiam je.

To tyle na dzisiaj!
Do kolejnego posta,
PA ♥

8 komentarzy:

  1. dzięki, jasne, że zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny tag :) bardzo ciekawy blog ;) życzę powodzenia w dalszym pisaniu ;*
    obserwuję i liczę na rewanż
    http://nevergiveup-mania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, mamy duzo wspolnego :D
    fajny blog ;>

    obserwujemy? :) ja już, licze na rewanż!
    sylwietta-ta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń